موسسه حقوقي پندار - دفتر وكالت | وكيل پايه يك دادگستري | گروه وكلاي پندار موسسه حقوقي پندار - دفتر وكالت | وكيل پايه يك دادگستري | گروه وكلاي پندار .

موسسه حقوقي پندار - دفتر وكالت | وكيل پايه يك دادگستري | گروه وكلاي پندار

وكيل ارث

وكيل ارث شخصي است كه در زمينه حقوقي و مالي تخصص داشته و در موارد لزوم و يا وجود شبهه در تقسيم ارث مي توان به اين شخص مراجعه نمود.

ارث را مي توان از مهمترين حقوق مالي و اقتصادي دانست كه در هر خانواده اي به صورت كلي وجود دارد. در عرف قانون اساسي ايران زن در مواقعي ممكن است از ارث واگذار شده به وي از مرد كمتر يا حتي نصف مرد بهره‌مند شود

البته در توضيح بيشتر در اين مورد لازم است اين مورد را مد نظر قرار داد كه شايد اين امر دليلي جز اين كه مديريت مالي و دخل و خرج و مخارج زندگي در اكثر خانواده هاي ايراني برعهده مرد مي باشد نداشته باشد و با توجه به بالا بودن خرج هاي زندگي در زندگي امروزه جايي براي پس انداز شخصي باقي نمي‌ماند، البته هميشه به اين صورت نيست؛ با توجه به نوع ارثيه و مقدار تقسيم سهم ممكن است زن به طور مساوي با مرد ارث برده يا حتي در مقاطعي صاحب ارث بيشتري از مرد شود.

وكيل ارث شاخه اي از علم وكالت مي باشد كه به صورت كاملا قانوني و بدون وجود شبهه مشاوره هاي لازم را به وارثين جهت اعاده هر چه بهتر حقوق و مزايا ميدهد.

در موسسه حقوقي پندار وكيل ارث به صورت كامل پرونده هاي موروثي را بررسي نموده و پس از مطالعه كامل مفاد قرارداد و پرونده بهترين مشاوره را به مراجعه كنندگان عزيز ارائه مي دهد.

ماده ۸۶۱ قانون مدني موجبات ارث بردن از متوفي را دو امر بيان كرده است كه نسبت و سبب است. زن پس از آن كه به عقد دائمم مرد درآمد سببيت آن كه همان زوجيت است حاصل مي‌شود، البته ماده ۸۶۴ بيان مي‌دارد كه «از جمله اشخاصي كه به موجب سبب ارث مي‌برند هر يك از زوجين است كه هنگام فوت ديگري زنده باشد.»
قسمت دوم، شرط زنده بودن زن را هنگام فوت همسر بيان مي‌دارد كه اگر چنين نباشد هيچ ارثي از بابت سهم زن به فرزندانن و بستگان وي از مال شوهر تعلق نمي‌گيرد.

در صورتي كه به دنبال يك وكيل ارث متخصص و مجرب مي باشيد لازم است تحقيقات گسترده اي در اين مورد انجام دهيد و در صورت تمايل ميتوانيد از كارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقي و وكالت پندار در اين مورد كمك بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۶:۴۴ توسط:موسسه حقوقي پندار - دفتر وكالت | وكيل پايه يك دادگستري | گروه وكلاي پندار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :